Polskie studio Vivid Games, znane m.in. z tytułu Real Boxing pracuje nad nową grą gatunku action & adventure, opartą na silniku Unreal Engine 3.
W grze Godfire: Rise of Prometheus wcielimy się w postać Prometeusza w perspektywie trzeciej osoby, aby wyruszyć w epicką wyprawę, której celem będzie odzyskanie potężnej iskry boskiego ognia i przekazania jej śmiertelnikom. W drodze do celu będziemy mieli pełną kontrolę nad naszym bohaterem, co umożliwi eksplorowanie fascynującego świata, walkę z wrogami o tytanicznych rozmiarach oraz rozwiązywanie mitologicznych zagadek.
Wraz z Godfire: Rise of Prometheus utrzymujemy najwyższe standardy w zakresie oprawy graficznej i rozgrywki, które osiągnęliśmy w Real Boxing i przenosimy Unreal Engine 3 na jeszcze wyższy poziom.
Żeby osiągnąć jeszcze lepsze efekty rozpoczęliśmy współpracę z nominowanym do Oskara studiem animacji Platige Image, z którym pracujemy nad projektami, animacjami i innymi elementami graficznymii – powiedział Remigiusz Kościelny, CEO Vivid Games.
Więcej szczegółów odnośnie gry zostanie podanych w ciągu najbliższych miesięcy. Godfire: Rise of Prometheus zostanie wydane na platformy mobilne – w tym oczywiście iOS – na początku 2014 roku.
[appstore id=Godfire_Rise_of_Prometheus name=”Godfire: Rise of Prometheus” premiere=”II kwartał 2014″]
