Około trzy tygodnie temu, studio ZeptoLab poinformowało, o pracach nad sequelem gry Cut the Rope. Dziś CEO firmy, Misha Lyalin, zdradził portalowi Polygon nieco więcej informacji na temat najnowszej produkcji studia.
Wydaliśmy wiele, wiele aktualizacji do oryginalnego Cut the Rope, liczba pobrań i dziennej aktywności użytkowników wciąż pnie się w górę, jednak chcieliśmy opowiedzieć inną historię. Chcieliśmy wprowadzić nową mechanikę gry i czuliśmy, że to już zupełnie inna gra, więc zasługuje na numer „2”.
Po raz pierwszy z grą Cut the Rope mogliśmy spotkać się pod koniec 2010 roku. Zadaniem graczy było nakarmienie stworka o imieniu Om Nom cukierkami wiszącymi na linach. Musieliśmy je przecinać (przesuwając palcem po ekranie) w odpowiedniej kolejności i czasie, tak aby uwolnione cukierki wylądowały w ustach Om Nom. Oczywiście każdy kolejny poziom przynosił coraz bardziej skomplikowane kombinacje lin i podnosił poziom trudności.
[youtube id=”Qu-IRMg1qb4″]
Cut the Rope 2 pod tym względem ma być podobne. Nadal będziemy przecinać liny i wykorzystywać fizykę, aby pomóc Om Nom. Gra ma być jednak bardziej dynamiczna, ma oferować więcej interakcji i bardzkiej skupiać się na historii stworka.
W sequelu, Om Nom się zgubił i musi odnaleźć drogę do domu. W raz z nim będziemy podróżować po różnych miejscach, z których każde będzie różnić się nieco mechaniką rozgrywki. Będziemy w parku miejskim, na złomowisku i w podziemiach, a w każdej z lokacji spotkamy postacie, których umiejętności będą pomagać lub przeszkadzać Om Nom.
Premiera gry w App Store została zaplanowana na 19. grudnia.
[appstore id=”CUT_THE_ROPE_2″ name=”Cut the Rope 2″ premiere=”2013-12-19″]
[source name=”Polygon” url=”http://www.polygon.com/2013/12/6/5182578/cut-the-rope-2-coming-to-ios-devices-dec-19″]
