Informacje i nowości

iPhone 5c stanowi zaledwie 2% wszystkich urządzeń z iOS w Chinach

iPhone 5C

Od momentu, kiedy tylko zaczęły pojawiać się plotki na temat iPhone’a 5c, spodziewano się, że będzie to tańszy model, skierowany przede wszystkim na rynek chiński. Zdanie to podtrzymywano także, gdy okazało się, że „c” oznacza „colourful”. Właściwie, dla niektórych, było to dodatkowym argumentem, że smartfon jeszcze lepiej przyjmie się w Chinach.

Okazuje się, że sprzedaż iPhone’a 5c jest tam nawet gorsza niż w innych krajach. Według raportu opublikowanego przez Umeng – największą w Chinach platformę analityczną, w czwartym miesiącu od rozpoczęcia sprzedaży, iPhone 5c stanowił zaledwie 2% wszystkich aktywnych w Internecie (w Chinach) urządzeń z iOS. iPhone 5s stanowił 12% i niemal taki sam wynik osiągnął iPhone 5.

Sprzedaż iPhone 5c w Chinach

Powodem tak kiepskiego przyjęcia przez konsumentów jest z pewnością design i przede wszystkim wciąż wysoka cena urządzenia. Być może niedługo nieco się to zmieni, jeśli Apple faktycznie wprowadzi do sprzedaży tańszy model z pamięcią 8 GB.

[product id=iPhone_5c]

[source name=”Cult of Mac” url=http://www.cultofmac.com/270297/sorry-iphone-5c-youre-flop-china/]

To Top