Dzisiaj ruszył długo wyczekiwany preorder zegarka Apple Watch. Osoby zainteresowane przymierzeniem i oglądnięciem go mogły dzisiaj to uczynić w stacjonarnych sklepach Apple Store, lecz niestety bez możliwości zakupu.
Jak donosi iSpot.tv Firma Apple przez ostatni miesiąc, a dokładniej od konferencji która miała miejsce 9 marca na kampanię reklamową „Watch Reimagined” zegarka Apple Watch w telewizji wydała blisko 38 milionów dolarów. Dla porównania na kampanię reklamową iPhone’a 6 i 6 Plus w przeciągu ostatnich pięciu miesięcy firma Apple wydała nie wiele mniej bo 42 miliony dolarów.
[youtube id=1Ql0Z8Il73s]
Patrząc na dzisiejsze niskie zainteresowanie na możliwość oglądnięcia i przymierzenia w stacjonarnych sklepach Apple zegarków możemy zauważyć, że produkt ten nie cieszy się dużym zainteresowaniem. Chociaż pewnie gdyby była możliwość kupienia go od razu podejrzewam, że kolejki były by tradycyjnie bardzo duże biorąc pod uwagę fakt, że wszystkie dostępne sztuki zegarka Apple Watch które można było zarezerwować wyprzedały się w sześć godzin w sklepie Apple Store Online.
[source name=iClarified url=http://www.iclarified.com/48362/apple-has-spent-38-million-in-tv-ads-for-the-apple-watch-since-march-9th]