Użytkownicy Apple, kochają swój sprzęt.
Można to nazwać lojalnością klientów, ideą marki, lub po prostu bakcylem, który pociąga za sobą miliony. To wszystko sprowadza się do wzorowego marketingu i prostej tezy: Apple robi to lepiej niż Samsung i cała reszta świata, wszystko po to by utrzymać klientów i zdobyć rzesze nowych fanów.
Zobaczcie jak według raportu z RBC Capital Markets, odpowiadali ankietowani klienci Apple i Samsunga o swoich obecnych przyzwyczajeniach i planach na przyszłość. 83.4% użytkowników iPhone’a ma zamiar zostać ze sprzętem Apple, podczas gdy 64,2% użytkowników Samsung pozostanie ze swoją dotychczasową słuchawką. Tymczasem 4,2 procent właścicieli iPhone deklaruje zakup telefonu Samsung, a 9,7 procent właścicieli Samsung’a chce przerzucić się na produkt Apple. Zapytano wszystkich uczestników (3177 osób) , niezależnie od ich obecnego telefonu, które marki biorą pod uwagę w związku z przyszłym zakupem. Ankietowani opowiedzieli się najliczniej za słuchawką Apple.
Bliżej Apple
Poniżej w prawej tabeli widzimy jakie modele iPhone, cieszą się najwyższym zainteresowaniem, nie zdziwi nikogo fakt, że najbardziej wyczekiwana jest następna generacja iPhone’a. Lewy wykres przedstawia zestawienie zainteresowania marką. 24 procent ma pojęcia jaka będzie ich następny telefon.
[source name=CultofMac url=http://www.cultofmac.com/327662/apple-wins-over-more-customers-than-samsung-report-says/]