Co słychać u konkurencji

Kolejna reklama Microsoftu atakująca Maca

Microsoft - reklama

Niedawno Microsoft zaprezentował kolejną reklamę uderzającą w (bezpośredniego?) konkurenta, czyli MacBooka Air. Tym razem jest ona poświęcona hybrydowemu urządzeniu o nazwie Surface Book.

W poniższej reklamie wystąpił znany fotografik Tim Fletch. Dzieli się on swoimi spostrzeżeniami z pracy na owym urządzeniu, zachwala moc obliczeniową, ekran i rysik, dzięki czemu może wykonywać zaawansowane obróbki graficzne w wygodny sposób. Twierdzi, że praca za pomocą rysika bezpośrednio na ekranie tworzy swojego rodzaju specjalną relację z fotografią. A to jest coś czego Tim nie może zrobić na swoim Macu. Tym tekstem wyraźnie sugeruje, że na co dzień pracuje na sprzęcie z logiem nadgryzionego Jabłuszka. Czy więc nie jest to mała kompromitacja przekazu tej reklamy?

[youtube id=KQw6vxYo8KE]

Fakt, że opinia jest wyrażana w formie pierwszego wrażenia jest dalekie od miarodajnych informacji. Osobiście uważam, że praca na dotykowym tablecie Microsoftu nie należy do przyjemnych, pomijając fakt, że w tablecie tym słyszę wiatraczki (poważnie?), bateria natomiast wskazuje tylko 6h (max) pracy na baterii. Dla jednych może być to wiele, ale ja jestem przyzwyczajony do znacznie lepszych osiągów w tej dziedzinie a to za sprawą MBA. Poza tym nie wyobrażam sobie mazania palcem po ekranie laptopa, po tym całym niewygodnym interfejsie, który nie jest stworzony dla ekranów dotykowych. Chcesz tablet, masz wygodnego iPada, chcesz komputer, masz wygodnego Maca- takie jest moje zdanie.

Więcej materiałów znajdziecie na oficjalnym kanale Surface na YouTube.

A Ty co o tym myślisz? Podziel się swoimi przemyśleniami w komentarzach! 🙂

Comments
To Top

jbl-ac

JBL Charge 3

Najtaniej w sieci!!!

Czwarta generacja doskonałego głośnika bezprzewodowego z funkcjonalnością powerbanku. Wciąż udoskonalany brzmi imponująco, prezentuje się pięknie, a do tego jest w pełni wodoodporny.

689 zł

przycisk-ac