Dar życia.
Wczoraj Apple ogłosiło plany nacisku na promowanie swojej kampanii „RED” w związku z Światowym Dniem Walki z AIDS 2014. Giganci zdecydowali się przekazać część zysków globalnej sprzedaży sklepu online oraz zebranych w czarny piątek (28 listopada) i Cyber poniedziałek (01 grudnia) środków na walkę z wirusem HIV. Apple utworzyło też specjalną skecję w App Store wyposażoną w 25 aplikacji o dodatkowej ekskluzywnej zawartości.
Jak sami przekonują los osób dotkniętych AIDS nie jest dla nich obojętny.
To duma dla Apple być prekursorem akcji (RED). Uważamy, że dar życia jest najważniejszym darem. Przez osiem lat, nasi klienci pomagają walczyć z AIDS w Afryce poprzez finansowanie ratujących życie zabiegów, które mają głęboki wpływ na walkę z tą przykrą chorobą. W tym roku rozpoczynamy naszą największą kampanię pozyskiwania funduszy.
-Tim Cook, dyrektor generalny Apple.
Jak widać, firma stawia wszystko na powodzenie kampanii. Liczą, iż uda się im zebrać jeszcze więcej środków z udziałem internetowych i detalicznych sklepów Apple. Niektórzy najwybitniejsi deweloperzy w App Store zdecydowali się usprawnić swoje aplikacje dodatkowym ekskluzywnym materiałem, aby zachęcić do wspierania funduszu. Więcej o tych dodatkach można poczytać /tutaj/. Wszystkie wpływy ze specjalnych akcji i sprzedaży produktów z logiem „RED”, wspomogą bezpośrednio Światowy Fundusz Walki z AIDS. Na koniec przygotowaliśmy topową w ostatnim czasie w App Store grę logiczną, oraz aplikację do obserwacji nieba. Zgodnie z ideą część zysków zostanie przeznaczona właśnie na szczytny cel, o którym mowa w artykule.
[appstore id=728293409]
[appstore id=892279069]
[source name= TUAW url=http://www.tuaw.com/2014/11/24/apple-announces-new-apps-for-red-campaign-and-retail-sales-d/]
