Począwszy od 2 lutego, klienci odwiedzający Apple Store mogą zauważyć pewna zmianę. Pracownicy sklepów Apple zmieniają dotychczasowy strój na nowo zaprojektowane koszulki – polo lub z okrągłym wycięciem pod szyją. Białe logo Apple, które dotychczas znajdowało się centralnie na klatce piersiowej przemieszczono i przeskalowano.
Nowe koszulki są jednym ze skutków maila wystosowanego przez Angele Ahrendts – Wiceprezes Apple ds sprzedaży detalicznej i internetowej, w którym opisała plan odświeżenia stacjonarnych sklepów sprzedaży rozwiązań Apple.
Aktualizacja ubioru pracowników nie jest zaskoczeniem biorąc pod uwagę głębokie korzenie Ahrendts w branży modowej. Teraz jest szefową sprzedaży detalicznej i nadzoruje zarówno fizyczne jak i cyfrowe transakcje Apple Store. Zrezygnowała z pozycji CEO Burberry w zeszłym roku by skorzystać z możliwości pracy w Apple.
Koszulki wykonane są z drobniejszej bawełny, do wyboru z długim lub krótkim rękawem i noszą ten sam odcień niebieskiego co poprzednie, a sam projekt zmiany ubioru nazywa się „Back to the blue…But all new”. Koszulki mają być wygodniejsze i bardziej dopasowane, a materiały użyte do ich produkcji pochodzą w 10% z recyklingu.
[source name= appleinsider url= http://appleinsider.com/articles/15/01/27/apple-store-employees-to-get-updated-attire-go-back-to-blue-starting-feb-2]