Apple otrzymało 957 000 wcześniejszych zamówień na Apple Watch w pierwszym dniu możliwości ich składania – tak przynajmniej wynika z danych dostarczonych przez Slice Inteligence.
Firma monitorująca ruch sieciowy twierdzi, że blisko dwie-trzecie klientów zamawiało Apple Watch Sport z 42 mm kopertą w kolorze Space Gray. Raport mówi dalej, że w 71% przypadków zamawiano urządzenie właśnie z kopertą o szerokości 42 mm.
Slice Intelligence szacuje, że 957 000 osób w USA złożyło w piątek wcześniejsze zamówienia na nowy gadżet od Apple. Według zebranych danych, zamówiono 1,3 Apple Watch na osobę, wydając średnio 503$ za sztukę. Największą popularnością cieszył się model Watch Sport, którego średnia cena wyniosła 382$. Na wersję Apple Watch wydano przeciętnie 707$
Raport pokazuje również preferencje kupujących jeśli chodzi o wybór opasek i bransolet do Apple Watch. Najpopularniejsza okazała się czarna, sportowa opaska, na którą zdecydowało się 28% kupujących. Niewiele mniej, bo 25% zamawiających, wybrało bransoletę Milanese Loop. Szczegóły poniżej.
Slice Intelligence nie ujawniła żadnych danych odnośnie zamówień na Apple Watch w innych krajach jak również nie wiadomo nic o tym ile osób w samym U.S.A. zdecydowało się na zakup złotej wersji zegarka, która, jak podawano wcześniej, w Chinach została wyprzedana w ciągu jednej godziny.
[source name= macrumors url= http://www.macrumors.com/2015/04/12/apple-watch-1-million-preorders-us/]