Apple słynie z genialnego marketingu, jednakże jeśli chodzi o dział PR – tutaj jest odwrotnie. Przed firmą jeszcze długa droga, ale są już na właściwej.
Snapchat to komunikator internetowy powstały 3 lata temu. Obecnie korzysta z niego ponad 100 milionów użytkowników przesyłających między sobą około 700 milionów zdjęć i filmów dziennie. Skupia się on na łatwej i szybkiej wymianie plików multimedialnych. Wisienką na torcie jest automatyczne kasowanie przesłanej przez nas treści po upływie określonego (przez nas) czasu. Przesłane przez nas multimedia (jak deklaruje twórca) nie są nigdzie przechowywane. To właśnie ta funkcja zjednała sobie tylu wiernych użytkowników oraz fanów.
W celu dotarcia do jak największej liczby odbiorców z nową usługą Apple Music, firma Tima Coocka poszerzyła swoje horyzonty o bardzo popularną usługę, zwłaszcza wśród nastolatków. To właśnie młodzież jest największym konsumentem nowinek technologicznych, a zwłaszcza tych, związanych z muzyką. Mieszkańcy Los Angeles, którzy znajdują się w centrum handlowym The Grove mogą użyć geofiltra wykonując zdjęcie czy nagrywając film w Snapchacie. Wybór miejsca, w którym pojawia się gotowy filtr nie jest przypadkowy – w centrum handlowym The Grove znajduje się salon firmowy Apple Store. Jestem ciekawy, czy podobne filtry pojawią się także w innych lokalizacjach.