Informacje i nowości

Apple na pierwszym miejscu w rankingu Best Global Brands 2013

Interbrand

Według raportu firmy Interbrand, specjalizującej się w planowaniu strategii, analizach i wycenach marek, Apple znalazło się na pierwszym miejscu, jako najlepsza marka, w rankingu Best Global Brands 2013. W ten sposób firma z Cupertino wyprzedziła Coca-Colę, która na szczycie listy znajdowała się nieprzerwanie od 13 lat! Drugie miejsce zajęło Google.

Według Interbrand firmy nie zmieniają naszego życia tylko poprzez swoje produkty, ale także poprzez sposób swojego działania i wartości, jakimi się kierują i jakie chcą przekazać dalej. To właśnie dlatego, w tym roku numerem „1” jest Apple. Firma ma mnóstwo fanów na całym świecie. Na decyzję Interbrand niewątpliwie olbrzymi wpływ miał także sukces nowych iPhone’ów już w pierwszych dniach sprzedaży. Według firmy, Apple rewolucjonizuje sposób pracy, zabawy i komunikacji, stawiając bardzo wysoko poprzeczkę dla estetyki, prostoty i łatwości obsługi ich produktów.

Z punktu widzenia Interbrand, siły wewnętrzne Apple pozostały stabilne. Według nich Tim Cook, obecny CEO, który zastąpił na tym stanowisku Steve’a Jobsa, przeszedł pozytywnie okres próbny i sprawdził się w swojej funkcji, zbierając wokół siebie solidny zespół współpracowników.

Apple

To Top