Informacje i nowości

Pierwsza reklama prasowa iPhone’a 5S

Reklama prasowa - iPhone 5S

Apple rozpoczęło nową kampanię prasową promującą iPhone’a 5S.

Pierwsza reklama, która pojawiła się w tym tygodniu na tylnej okładce The New Yorkera prezentuje złotego iPhone’a 5S i funkcję Touch ID – czyli czytnik linii papilarnych.

Oto treść reklamy:

Twój palec jest hasłem.

Touch ID został stworzony nie tylko, aby chronić wszystkie ważne i osobiste informacje na Twoim telefonie, ale aby być tak łatwym w użyciu, abyś z niego korzystał. To najnowocześniejsza technologia, która zapamiętuje Twój unikalny odcisk palca, więc możesz odblokować swój telefon, a nawet autoryzować płatności jedynie poprzez dotyk.

Touch ID. Tylko w iPhone’ie 5S.

Poniżej możecie zobaczyć całą reklamę:

Reklama prasowa - iPhone 5S

Reklama prasowa - iPhone 5S

[source name=”MacRumors”]

To Top