Informacje i nowości

Dwie nowe, anty-iPadowe reklamy Microsoftu

Surface 2 vs. iPad

Microsoft wciąż trwa w reklamach, w których swoje urządzenia porównuje bezpośrednio z iPadem. I często nie robi tego zbyt rzetelnie, aby móc pokazać wyższość swoich produktów.

Teraz zostały wyemitowane dwie nowe reklamy, gdzie głównymi bohaterami są oczywiście lepszy (oczami Microsoftu) Surface 2 i iPad Air.

Pierwszy spot pokazuje możliwości Surface, jako narzędzia, które możemy wykorzystać w formie książki kucharskiej w kuchni, sterując nim za pomocą gestów – bez potrzeby dotykania ekranu brudnymi rękoma.

[youtube id=”XsknmA96Jv0″]

Drugi spot, prezentuje możliwość tworzenia wielu kont dla użytkowników w obrębie jednego urządzenia. I tutaj muszę przyznać, że w przypadku iPada jest to faktycznie funkcja, której osobiście trochę mi brakuje i liczę, że kiedyś iPad/iOS zostanie o nią wzbogacony.

[youtube id=”knSd7-i9u1c”]

W najbliższym czasie możemy spodziewać się jeszcze kilku kolejnych reklam, które będą prezentowały użycie obu urządzeń w różnych, codziennych sytuacjach. W przedświątecznym okresie Microsoft na pewno będzie starał się przekonać jak największą ilość użytkowników do swoich produktów. Czy uda im się to za pomocą tego typu reklamy? Wątpię. Chyba, że dla Microsoftu wystarczającym sukcesem jest dowartościowanie się za pomocą reklam i ponabijanie się w nich z konkurencji, zamiast osiągnięcie lepszej sprzedaży swoich produktów…

To Top