Gry na iOS i OS X

[GDC 2014] Godfire: Rise of Prometheus polskiego studia Vivid Games

Godfire: Rise of Prometheus

Wczoraj, na konferencji GDC (game Developers Conference) w San Francisco, został zaprezentowany najnowszy materiał wideo promujący grę Godfire: Rise of Prometheus autorstwa Vivid Games.

W grze Godfire: Rise of Prometheus, utrzymanej w klimacie greckiej mitologii, wcielimy się w postać Prometeusza, aby wyruszyć w epicką wyprawę, której celem będzie odzyskanie potężnej iskry boskiego ognia i przekazania jej śmiertelnikom. W drodze do celu będziemy mieli pełną kontrolę nad naszym bohaterem, co umożliwi eksplorowanie fascynującego świata, walkę z wrogami o tytanicznych rozmiarach oraz rozwiązywanie mitologicznych zagadek.

[half]

Godfire: Rise of Prometheus

[/half][half_last]

Godfire: Rise of Prometheus

[/half_last]

Według twórców, produkcja nad którą pracują, ma być mobilną grą akcji „następnej generacji”. Godfire: Rise of Prometheus jest współtworzone ze światowej klasy studiem graficznym Platige Image. Po Real Boxing, jest to kolejna, wysoko budżetowa produkcja polskiej firmy Vivid Games.

Godfire spotyka się ze świetnym przyjęciem wszystkich partnerów biznesowych oraz prasy. Jestem przekonany, iż w dniu premiery będzie to najlepsza mobilna gra akcji – mówi Jan Chichłowski, Brand Manager Vivid Games.

Dostarczamy produkt, który przewyższa konkurencję pod kątem wizualnym, a także oferuje graczom niespotykany dotychczas na platformach mobilnych dynamiczny system walki z wieloma przeciwnikami, oraz swobodną eksplorację świata gry. 

[youtube id=”FmvGKYohCnA”]

Premiera gry zaplanowana jest na drugi kwartał tego roku.

[appstore id=Godfire_Rise_of_Prometheus name=”Godfire: Rise of Prometheus” premiere=”II kwartał 2014″]

To Top