Samsung wydał nowy spot reklamowy, porównujący urządzenia z serii Galaxy Pro z iPadem Apple, Surfacem Microsoftu i Kindlem Amazonu. Oczywiście, jak nietrudno się domyślić, we wszystkich porównaniach wygrywa Samsung.
Reklama składa się z kilku scen – każda z nich, to porównanie Samsunga z innym konkurentem. W przypadku iPada, porównanie dotyczy wielozadaniowości. Użytkownik prowadzący wideokonferencję na Galaxy, jest w stanie – bez potrzeby zamykania dotychczasowej aplikacji – rozmawiać i jednocześnie wysłać raport.
Microsoft Surface jest wyśmiewany za to, że jest „jak komputer”, ze względu na podłączone klawiaturę, akumulator i mysz. Kindle jest uznany za urządzenie gorsze, gdyż może służyć tylko do czytania książek.
Na koniec znów powracamy do porównania z iPadem. Tym razem dwie Panie dyskutują w SPA nad rozdzielczością swoich urządzeń. Wygrywa Galaxy Tab Pro z rozdzielczością 2560 x 1600 px (iPad: 2048 x 1536 px).
[youtube id=”6nFe_SWcq4Q”]
[source url=http://www.macrumors.com/2014/03/20/samsung-ipad-surface-kindle/ name=”MacRumors”]