Premiera, premierze nie równa
Wprowadzenie pierwszego iPhone i pierwszego zegarka Apple to totalne przeciwieństwa pod kątem dostępności.
Podczas gdy iPhone był dostępny w sklepach Apple od ręki już trzeciego dnia po premierze, obejrzenie Apple Watch’a 24 kwietnia było prawie niemożliwe. Według analityków z Morgan Stanley sprzedaż zegarka jest jeszcze bardziej kluczowa dla firmy niż oryginalny iPhone.
Kilka tygodni po premierze Apple Watch
Analizy wykazały, że zainteresowanie Apple Watche’m pięć do sześciu tygodni po jego wprowadzeniu jest prawie 20% wyższe niż odsetek potencjalnie zainteresowanych iPhone’m pierwszej generacji z połowy 2007 roku.
Popyt na Apple Watch
Jeśli chodzi o Apple Watch’a, to tylko kwestia czasu zanim przejmie tron jako najbardziej popularne urządzenia Apple. Trzeba pamiętać, że Apple uruchomiło sprzedaż pod koniec kwietnia, a ludzie są bardzo chętni do zakupu naręcznego gadżetu. Jest to na pewno związane z ograniczonymi dostawami.
[source name= CultofMac url=http://www.cultofmac.com/327198/apple-watch-is-more-popular-now-that-the-orginal-iphone/]