Kampania reklamowa Apple, pod nazwą 'Shot on iPhone’ pokazuje jak wspaniałe filmy możemy nagrywać za pomocą kamery modelu 6 i 6 Plus.
Nie każdemu jednak kampania przypadła do gustu. Niektórzy twierdzą, że jest przeidealizowana, a codzienne życie z iPhonem nie pozwala na tak zjawiskowe wykorzystanie jego możliwości. Ekipa z Elite Daily przygotowała nawet swoją, 'z życia wziętą’ wersję reklam.
[youtube id= uuVlkwpjN1o]
Tutaj do wglądu reklamy Apple.
Mi reklamy 'Shot on iPhone’ się podobają. Giganci z Cupertino chcą pokazać, że jedynym narzędziem jakiego potrzebujemy do stworzenia tak efektownych nagrań jest właśnie iPhone serii 6. Można mówić, że nie mają wiele wspólnego z codziennymi wykorzystaniem smartfona i z „szarą rzeczywistością” ale mogą na niejedengo zadziałać jako impuls do pobudzenia wyobraźni i kreatywności.
[source name= cultofmac url= http://www.cultofmac.com/329682/parody-ad-shows-us-what-shot-on-iphone-videos-really-look-like/]
