Apple Music posiada 13 milionów subskrybentów aktywnie opłacających usługę. Warto nadmienić, iż w lutym odbiorców było zaledwie 11 milionów. Łatwo dostrzec, że nowa usługa cieszy się coraz większym powodzeniem.
Obok ogłoszenia wyników kwartalnych i pierwszego spadku przychodów od 2003 roku firma zdecydowała się również podać najnowsze dane dotyczące ilości odbiorców Apple Music. Wynik to 13 milionów subskrybentów. W stosunku do usługi Spotify, która na rynku znajduje się znacznie dłużej i posiada blisko 30 milionów odbiorców można śmiało uznać to za wielki sukces firmy, rekompensujący przynajmniej mentalnie pierwszy spadek przychodów od 12 lat.
Gigant z Cupertino dodaje, że widzi w nowej usłudze duży potencjał, który z pewnością pomoże w kolejnym kwartale uzyskać wzrost przychodów patrząc na doskonałe wyniki sprzedaży Apple Music na świecie.
Źródło: 9to5mac
