Wydaje się, że Apple prężnie szykuje się do wielkiego nadjeścia Apple Watch’a. Firma wyprzedza jego premierę, drukując reklamowe odsłony w ekskluzywnych magazynach modowych. Apple Watch zadebiutował na okładce Amerykańskiego magazynu Self na początku tego miesiąca, a w marcowym Vogue doczekał się kilkustronicowej broszury.
Zegarek Apple pokazany jest na wielu stronach magazynu, przedstawiających różne obudowy i projekty zespołu w sposób czysty i przejrzysty. Strony nie posiadają nic, oprócz samego Apple Watch’a. Obrazy dają rzeczywisty rozmiar, i wskazują czytelnikom wyobrażenie jak „Wielki” będzie zegarek w prawdziwym życiu. Przedstawienie elementów gadżetu z bliska, daje szczegółowe informacje na temat ich budowy.
[half][/half] [half_last][/half_last]
[half][/half] [half_last][/half_last]
Apple kieruje swoją ofertę do świata mody i fitness. Oczekuje się, że Apple Watch trafi do wielu potencjalnych klientów właśnie z tych dwóch branż. Do niedawna marketing nowego produktu Apple był wręcz zastrzeżony, ograniczał się do występu na paryskim butiku Colette we wrześniu, oraz pojawił się raz na okładce chińskiego Vogue w październiku ubiegłego roku. Firma wydaje się przygotowana do rozpoczęcia bardziej poważnych wysiłków marketingowych. Chodź Apple nie musi udowadniać nikomu o jakości swoich produktów i nie przekonuje użytkowników promocjami czy mega okazjami, to tym razem możliwe, że możemy spodziewać się mocnej kampanii tego nowego produktu.
[source name=Macrumors url=http://www.macrumors.com/2015/02/25/apple-watch-vogue-magazine-march/]