Informacje i nowości

Reklama Apple Watch w magazynie Vogue

Wydaje się, że Apple prężnie szykuje się do wielkiego nadjeścia Apple Watch’a. Firma wyprzedza jego premierę, drukując reklamowe odsłony w ekskluzywnych magazynach modowych. Apple Watch zadebiutował na okładce Amerykańskiego magazynu Self na początku tego miesiąca, a w marcowym  Vogue doczekał się kilkustronicowej broszury. 

Zegarek Apple pokazany jest na wielu stronach magazynu, przedstawiających różne obudowy i projekty zespołu w sposób czysty i przejrzysty. Strony nie posiadają nic, oprócz samego Apple Watch’a. Obrazy dają rzeczywisty rozmiar, i wskazują czytelnikom wyobrażenie jak „Wielki” będzie zegarek  w prawdziwym życiu. Przedstawienie elementów gadżetu z bliska, daje szczegółowe informacje na temat ich budowy.

[half]applewatchvogue1-800x600[/half] [half_last]applewatchvogue3-800x600[/half_last]

[half]applewatch6-800x600[/half] [half_last]applewatchvogue2-800x600[/half_last]

Apple kieruje swoją ofertę do świata mody i fitness. Oczekuje się, że Apple Watch trafi do wielu potencjalnych klientów właśnie z tych dwóch branż. Do niedawna marketing nowego produktu Apple był wręcz zastrzeżony, ograniczał się do występu na paryskim butiku Colette we wrześniu, oraz pojawił się raz na okładce chińskiego Vogue w październiku ubiegłego roku. Firma wydaje się przygotowana do rozpoczęcia bardziej poważnych wysiłków marketingowych. Chodź Apple nie musi udowadniać nikomu o jakości swoich produktów i nie przekonuje użytkowników promocjami czy mega okazjami, to tym razem możliwe, że możemy spodziewać się mocnej kampanii tego nowego produktu.

[source name=Macrumors url=http://www.macrumors.com/2015/02/25/apple-watch-vogue-magazine-march/]

To Top