Informacje i nowości

Użytkownicy iOS robią zakupy przez Internet zdecydowanie chętniej, niż użytkownicy Androida

Statystyki

IBM opublikował ciekawy raport dotyczący ruchu w internecie i sprzedaży internetowej w miniony Czarny Piątek. To, co oczywiście najbardziej interesuje nas, to jaki w tym wszystkim miały udział urządzenia z systemem iOS, a także z konkurencyjnym Androidem.

Pierwsze dane dotyczącą średniej wysokości zamówień składanych przez właścicieli poszczególnych urządzeń. W przypadku iOS było to 127,82$ na zamówienie, w przypadku Androida – 105,20$.

Zdecydowanie ciekawiej wygląda natomiast to, jaki ruch w internecie wygenerowały poszczególne systemy. Aż 28,2% całego ruchu pochodziło z urządzeń mobilnych Apple, kiedy w przypadku Androida było to zaledwie 11,4%. Widać więc wyraźnie, że użytkownicy iOS są zdecydowanie bardziej „internetowi” i chętniej wykorzystują swoje urządzenia w codziennych czynnościach – jak przeglądanie ofert sklepów internetowych i robienie zakupów.

Urządzenia z iOS jeszcze większą przewagę osiągnęły w przypadku wygenerowanej sprzedaży online. Było to 18,1% dokonanych zakupów internetowych. Za to odwiedziny w sklepach internetowych z urządzeń z Androidem przełożyły się na zaledwie 3,5% całej sprzedaży. Stąd kolejny wniosek – użytkownicy systemu od Google nawet jeśli czegoś szukają na swoich urządzeniach, rzadko finalizują z nich swoje zakupy.

Powyższe dane statystyczne dotyczą USA.

[source name=”IBM” url=”http://www-01.ibm.com/software/marketing-solutions/benchmark-reports/black-friday-2013.html”]

To Top