Apple zaprezentowało na YouTube nową reklamę telewizyjną iPada pod tytułem Your Verse Anthem (Twój wers hymnu/antyfony). 90-sekundowy spot został wyświetlony w telewizji w ten weekend, podczas playoff w NFL.
Podczas reklamy słyszymy przemówienie Johna Keatinga ze Stowarzyszenia Umarłych Poetów, granego przez Robina Williamsa:
Nie czytamy i piszemy poezji dlatego, że jest ładna. Czytamy i piszemy poezję, bo należymy do ludzkiego gatunku. A gatunek ludzki jest pełen pasji (namiętności). Medycyna, prawo, bankowość, inżynieria – to szlachetne zajęcia, niezbędne dla podtrzymania życia. Ale poezja, piękno, romantyka, miłość – to wartości, dla których żyjemy.
Cytując Whitmana:
O ja! O życie! Pytań
Tych co stale powracają,
Nie kończących się pociągów niewierzących,
Miast głupcami przepełnionych
Cóż dobrego w tym, o ja, o życie?
Odpowiedz
Że tu jesteś – że istnieje życie i tożsamość
Że sztuka trwa i także ty dopisać możesz wers.Sztuka trwa i także Ty dopisać możesz wers… Jaki będzie Twój wers?
Cała reklama nawiązuje do wcześniejszego filmu Life on iPad, pokazującego różne dziedziny codziennego życia i pracy, w których wykorzystywany jest tablet Apple. Firma uruchomiła również specjalną stronę, na której prezentowane są kolejne historie związane z użytkowaniem iPada.
[youtube id=”jiyIcz7wUH0″]
[product id=”iPad_Air”]