Plotki

Apple zatrudnia Karla Heiselmana – CEO agencji brandingowej Wolff Olins

Karl Heiselman

Apple prawdopodobnie zatrudniło Karla Heiselmana, CEO agencji brandingowej Wolff Olins, by wsparł ich działania marketingowe.

Karl jest ekspertem w dziedzinie kreowania marki z wieloletnim doświadczeniem, a przez ostatnie 7 lat, jako dyrektor generalny Wolff Olins pracował z wieloma kluczowymi klientami z „górnej półki”, jak GE, Microsoft, Mozilla, SWATCH, UNICEF i (RED).

W przeszłości, na początku lat ’90 minionego stulecia, Heiselman miał również okazję pracować przez dwa lata dla Apple, jako dyrektor projektu.

To był trochę dziwny okres, oni [Apple – przyp. red.] starali się wtedy znaleźć swoją drogę – wspomniał w wywiadzie dla Guardian w 2009 roku. Wielką lekcją było dla mnie dowiedzieć się, że oni starali się być kimś, kim nie byli, a gdy Jobs wrócił powiedział jasno – „mamy zamiar wrócić do tego, kim naprawdę jesteśmy”.

W tym samym wywiadzie Karl powiedział, że Apple czasami czuje się „trochę zbyt fajne”, co może być dla nich niebezpieczne.

Obecnie możemy spodziewać się, że Apple planuje sporo zmian w swoich działaniach marketingowych, odczuwając zagrożenie ze strony Samsunga i ich licznych działań marketingowych. Kilka dni temu wspominaliśmy o tym, jak o mało nie doszło do zerwania współpracy z obecną agencją reklamową, oraz o tym, jak firma z Cupertino zatrudniła cztery nowe agencje.

[source name=”Cult of Mac” url=http://www.cultofmac.com/274217/apple-recruits-wolff-olins-ceo-new-marketing-role/]

To Top