Według raportu Nikkei Asian Review, iWatch będzie miał swoją premierę dopiero w październiku, a nie we wrześniu wraz z iPhone’em 6, jak dotychczas oczekiwano.
Powołując się na swoje źródła, Nikkei twierdzi także, że smartwatch Apple będzie posiadał zakrzywiony ekran dotykowy OLED, co stoi trochę w sprzeczności z wcześniejszymi doniesieniami – zastosowanie okrągłego i jednocześnie zakrzywionego wyświetlacza jest raczej mało prawdopodobne.
Na podstawie informacji pochodzących od producenta części do iWatcha wynika, że Apple planuje miesięczną sprzedaż i produkcję na poziomie około 3-5 mln sztuk, co – jak donosi portal 9to5mac – przekracza całkowitą, globalną sprzedaż smartwatchy w roku ubiegłym. Ponadto, wiele tego typu urządzeń boryka się z podstawowym problemem – po kilku miesiącach… trafiają do szuflady lub na internetową aukcję. Czy inaczej będzie z iWatchem?
Myślę, że tak i sądzę, że urządzenie wejdzie na rynek ze znacznie lepiej przygotowanym „ekosystemem”. Ponadto liczne funkcje zdrowotne mogą sprawić, że iWatchem zainteresuje się znacznie więcej użytkowników, którzy dotychczas korzystają z opasek typu FuelBand, czy Jawbone. Poza tym, możemy się w tej dziedzinie spodziewać silnej współpracy Apple i Nike, które ma w tej branże spore doświadczenie, a według źródeł „znających sprawę”, obie firmy mogą w przyszłości całkowicie zintegrować swoje usługi. Do tego, Apple tworząc Health oraz prawdopodobnie i iWatcha, współpracuje ze specjalistycznymi szpitalami, jak Mayo Clinic i Cleveland Clinic.
[source name=”9to5mac” url=http://9to5mac.com/2014/06/06/latest-iwatch-rumor-october-launch-curved-display-apple-expecting-to-sell-3-5m-a-month/]