We wrześniu bieżącego roku firma Chityna Insights przeprowadziła w Ameryce Północnej badanie dotyczące z jakiego tabletu najczęściej korzystają użytkownicy do przeglądania internetu. iPady generowały aż 79,9% ruchu internetowego w miesiącu wrzesień. Porównując z ubiegłym rokiem liczba ta lekko spadła (w ubiegłym roku wynik tej firmy to 81%).
Co to oznacza? Po prostu, mimo iż iPad nie ma zachwycająco rewelacyjnych wzrostów sprzedaży w ostatnich kwartałach, to właśnie w Ameryce Północnej napędza on sprzedaż tabletów.
Chityna Insights twierdzi dodatkowo, że dużo wielkich sieciówek sprzedażowych takich jak Best Buy, Target i Staples, zaniżały ceny iPada mini i iPada Air przed konferencją która miała miejsce 16 października, na której tak jak mówiły wszystkie przecieki firma Apple zaprezentowała nowe modele iPada: iPad Air 2 i iPad mini 3. To dodatkowo mogło wpłynąć na tak wysokie statystyki.
Poniższy obrazek prezentuje dokładny wynik przedstawiając urządzenia i ich procentowy udział w tym badaniu.
[source name=”Patently Apple” url=http://www.patentlyapple.com/patently-apple/2014/11/apples-ipad-continues-to-dominate-web-traffic-usage-rates-year-over-year-proving-android-is-for-simple-games-books.html]
