Humor

Sonos. Zobacz nową odsłonę firmy w psychodelicznym klimacie

Pokochałem głośniki SONOS, dzięki iOpen. W salonie firmowym miałem okazję posłuchać na żywo brzmienia modelu Play 3, tym samym głośnik robiąc na mnie duże wrażenie, wpisał się na osobistą listę „Must have”. Doktoryzowałem się w temacie i poznałem parametry techniczne poszczególnych modeli. Obecnie szukam rozwiązania najlepszego dla mnie. Chodź przyznam, że ceny są dość zaporowe to trzeba wiedzieć, iż są to głośniki z najwyższej półki. Nie łatwo, o coś lepszego.

Inspiracja z dźwięku płynąca.

Firma właśnie rozpoczęła współpracę z artystą Bruce’m Mau. Stworzył on projekt graficzny, który bez dźwięku odwzorował moc muzyczną głośników. Perfekcja brzmienia penetruje nasz umysł i tak artysta przedstawił nowe logo. Jeśli zaczniecie przewijać obraz w górę i w dół strony, zauważycie efekt pulsacji, podobny do miażdżących basów głośnika.

Sonos

Nie ma wzmianki na stronie internetowej artysty, czy efekt optyczny jest zamierzony. Jeśli nie, jest to niesamowity zbieg okoliczności. Śmiało przewijajcie w górę i w dół stronę, aby poczuć ten psychodeliczny stan. Ogólnie cała kampania reklamowa, loga w nowej oprawie oraz standy firmy, mają klimat tripu kwasowego. Steve by się ucieszył 🙂 A jeśli jeszcze jesteśmy przy samej firmie, zobaczcie jak Paryżanie mogli poczuć moc audio, jaką oferują systemy SONOS. Zapraszamy.

[vimeo id=113618621]

[source name=Cultofmac url=http://www.cultofmac.com/309917/psychedelic-new-sonos-logo-will-put-music-trip/#srHbm5MvVULcKW06.99]

 

To Top