Według najnowszych danych, dostarczonych przez analityków Piper Jaffray Gene Munster, zainteresowanie Apple Watch wśród nastolatków pozostaje stosunkowo niskie.
Pierwsze sondaże przeprowadzono w październiku zeszłego roku i według nich 16% młodzieży chciało kupić nowy gadżet Apple. Teraz badanie powtórzono ale wcale nie jest lepiej. Według sondy tylko 11 na 100 nastolatków chce sprawić sobie zegarek od Gigantów z Cupertino.
Głównymi czynnikami, które przekonują ankietowanych są styl i design urządzenia. Monitorowanie aktywności fizycznej, które firma zachwala jako jeden z największych atutów Apple Watch jest atrybutem motywującym mniej niż połowę nastolatków – trzeba tutaj dopowiedzieć, że to raczej nic dziwnego bo przecież kondycją i zdrowiem zazwyczaj zaczynamy przejmować się raczej po 20 roku życia lub później.
Sonda wykazała również, że w tym momencie co dwudziesty nastolatek jest posiadaczem urządzenia typu smartwatch.
Chociaż zainteresowanie Apple Watch wśród młodzieży zmalało, to ostatnie analizy Piper Jaffray pokazują, że iPhone i iPad utrzymują pierwsze miejsce jako najpopularniejszy smartfon i tablet – 66% respondentów zadeklarowało, że jest w posiadaniu iPhone’a, a 64% ma iPada. Doatkowo 72 % pytanych odpowiedziało, że ich kolejnym telefonem będzie na pewno z logiem nadgryzionego jabłka.
[source name= 9to5mac url= http://9to5mac.com/2015/04/14/teen-interest-apple-watch/]
