Samsung dokłada wszelkich starań na promowanie ich najnowszego, flagowego okrętu. W najważniejszych nowościach znalazła się także zakładka dotycząca mobilnych gier, w której opisane są systemy usprawniające rozrywkę graczom.
Nawet najbardziej wymagające gry działają sprawnie, ze znacznie mniejszym opóźnieniem i drenażem baterii. Samsung deklaruje, że gry nie nagrzewają zbytnio telefonu, tak więc możemy skupić się na samej rozrywce a nie na „poparzonych” dłoniach. S7 i S7 edge to pierwsze smartfony wspierające Vulkan API, dzięki temu będziesz odczuwać olbrzymie efekty, podczas grania w gry opracowane ze wspomnianym API.
Samsung zaimplementował funkcję zwaną Game Launcher – jest to centrum sterowania przeznaczone dla gier. Wszystkie gry automatycznie są umieszczane w tym miejscu, z którego poziomu przed rozpoczęciem rozrywki, można wyciszyć i ukryć alarmy oraz dostosować ustawienia gry aby oszczędzać energię.
Podczas toczącej się rozrywki masz dostęp do niektórych funkcji, które sprawiają, że doświadczenia płynące z mobilnych gier są lepsze niż kiedykolwiek. Wśród nich znajdują się takie opcje jak: nagrywanie ekranu, wyłączenie powiadomień, zminimalizowanie gry, wykonanie zrzutu ekranu czy zablokowanie przycisków.
Więcej informacji znajdziecie na oficjalnej stronie Samsunga – Galaxy S7 i Galaxy S7 edge, a szczegółową specyfikacje przeczytacie na phone Arena:
Zapraszam także do przeczytania poprzednich artykułów z serii Samsung Galaxy S7 i S7 edge:
- Samsung zaprezentował Galaxy S7 i S7 edge – specyfikacja techniczna.
- Samsung Galaxy S7 i S7 edge – design.
- Samsung Galaxy S7 i S7 edge – nowe (lepsze) możliwości fotograficzne.
Moim zdaniem Samsung wciąż popełnia te same błędy, przeładowując swoje telefony zbytnią ilością funkcji.
