Informacje i nowości

Apple rozszerza znak towarowy „Think Different” dla nowych produktów

„Think Different” nowym znakiem towarowym Apple Watch, Apple Pencil, Apple Pay, iPada i innych…

Minęło już trochę czasu od kiedy firma Apple wykorzystała slogan „Think Different”. Jednominutowa reklama telewizyjna z 1997 roku, w której Apple starało się przekonać klientów do kupna komputera Macintosh zamiast IBM PC nie była stosowana od 2002 roku.

Możemy zauważyć, że firma rozszerzyła europejskie zgłoszenie patentu znaku towarowego, pokrywając tym samym siedem nowych klas produktów:

pokrycie obejmuje obecnie Apple Watch (wyroby zegarmistrzowskie i przyrządy chronometryczne; zagarki), Apple Pay (Usługi finansowe); Apple Pencil (elektroniczny ołówek), iPad (komputery, rysik), gry, zarządzanie przedsiębiorstwem, usługi abonamentowe, telekomunikacja, transmisje, muzyka, programy telewizyjne, usługi edukacyjne oraz Siri (stworzenie wraz z utrzymaniem własnego oprogramowania komputerowego w dziedzinie naturalnego języka, mowy, głośnika, języka, rozpoznawania mowy i rozpoznawania głosu) …

Trudno dzisiaj określić w jaki sposób firma zamierza skorzystać z haseł wpisanych do urzędu patentowego w związku z czym możemy tylko domyślać się, że jest to metoda zapobiegawcza przed kopiowaniem praw autorskich.

[source name=9to5mac.com url=http://9to5mac.com/2016/02/29/apple-think-different-campaign-trademark/]

Komentarze
To Top