Agencja Cohn & Wolfe opublikowała ranking światowych marek, oparty na percepcyjiności konsumentów.
Przeprowadzone badanie na autentyczność definiuje co konsumenci uznają za atrybuty autentyczności i jak one wpływają na ich zachowania. Wynik jest rezultatem przeprowadzonych badań na 12 tysiącach konsumentów, z 14 rynków. Projekt uwzględnił 1600 marek z całego świata.
Wynik przeprowadzonego badania jest następujący:
70% konsumentów zdeklarowało, iż ważne jest spełnianie obietnic przez producenta, 66% iż ważna jest wysoka jakość, dla 57% ważna jest odpowiedzialność społeczna, natomiast dla 55% ankietowanych odpowiedzialność środowiskowa. 71% uważa, że ważne jest to jak marki traktują klientów i jak dbają o ich prywatność, 71% badanych przyznało, że byli bardzo źli na markę, która sprzedaje dane swoich klientów innym firmom. 67% badanych byłaby równie zdenerwowana na firmę, która nie jest w stanie utrzymać ich danych w tajemnicy. 52% przebadanych skłonnych była polecić firmę innym, 49% konsumentów deklarowało lojalność, natomiast 9 na 10 konsumentów jest skłonnych nagrodzić markę za jej autentyczność
Do pierwszej dziesiątki najbardziej autentycznych marek wg agencji Cohn & Wolfe należą:
Źródło: Apple World Today
