Co słychać u konkurencji

Nowa reklama Surface’a Pro uderza w iPada Pro

Microsoft już nie pierwszy raz wyśmiewa się z produktów jego najbliższego konkurenta. Mowa oczywiście o porównaniu iPada Pro z tabletem Microsoftu.

Microsoft zaznacza, że dodanie klawiatury do tabletu (iPad Pro + klawiatura Smart Keyboard) nie czyni go komputerem czyli urządzeniem będącym w stanie konkurować z Surface’em Pro.

iPad w reklamie świętuje nową klawiaturę, podczas gdy Microsoft wskazuje na: procesor Intel i7, pełne wersje pakietu biurowego Microsoft Office, gładzik oraz porty zewnętrzne.

Z definicji iPad jest komputerem. Jednakże to co potrafi owa maszyna oraz do czego ma służyć to jest już całkowicie inna kwestia. Moim zdaniem porównywanie iPada Pro z Surface’em Pro jest nietrafione, zdecydowanie bliżej temu drugiemu do 12-calowego MacBooka czy serii Air.

Więcej materiałów wideo znajdziesz na oficjalnym kanale Surface na YouTube.

Źródło: 9to5Mac

Komentarze
To Top