Jest kolejna reklama i tym samym kolejna część batalii między iPadem, a produktami związanymi z Microsoftem. Oczywiście widziana oczami tego drugiego…
[youtube id=wE7AQY5Xk9w]
Firma Microsoft, na swoim Surface RT straciła już ponad 900 mln dolarów, a jego cena spadła do $349. Jest to celowy zabieg, prowadzący do wyprzedania zapasów zalegających w magazynach.
Aby ułatwić sobie sprawę, Microsoft zainwestował również w liczne spoty reklamowe, nakłaniające potencjalnych klientów do zakupu produktu. No i te chwyty marketingowe, dotyczące Siri…
Oczywiście, iPad jest znacznie lepszym produktem, niżeli Surface, z tym, że Microsoft nie może pogodzić się z tym faktem i za wszelką cenę próbuje utrzymać, patrząc obiektywnie, słabszą pozycję swojego urządzenia. Momentami robi się to naprawdę zabawne – wystarczy spojrzeć na powyższy spot reklamowy.
Czy z perspektywy Microsoftu warto jest zawracać sobie głowę Surface RT? Nie lepiej postawić na wersję PRO i to ją bardziej promować? Co sądzicie o całej tej sprawie?
