Samsung wydał dwie nowe, anty-apple’owe reklamy, w których wyśmiewa „braki” w urządzeniach z Cupertino, by promować przy tym swoje urządzenia – Galaxy Note 3 oraz Galaxy Tab Pro 10.1. Nie jest to zresztą pierwszy raz, kiedy koreańska firma stosuje tego typu porównania do reklamowania własnych urządzeń.
W pierwszej reklamie Samsung zestawia swojego 5,7-calowego Galaxy Note 3 z iPhone’em 5S, pokazując jego niższość podczas oglądania filmów. Kolejnym brakiem iPhone’a ma być rysik.
[youtube id=”sCnB5azFmTs”]
Druga reklama bezpośrednio nawiązuje do spotu reklamującego iPada Air. Jednak tym razem za ołówkiem kryje się chudszy od iPada, o 0,2 mm, Galaxy Tab Pro 10.1. Następnie powraca temat wielokrotnie poruszany już przez Microsoft – czyli brak wielozadaniowości i możliwości pracy kilka (dwóch) aplikacji jednocześnie.
[youtube id=”fThtsb-Yj0w”]
