Samsung już niejednokrotnie starał się „po cichu” reklamować swoje produkty, czy to przy okazji ważnych wydarzeń, czy za pośrednictwem znanych osobistości, które na Twitterze wylewały „ochy” i „achy” o ich nowych urządzeniach z Androidem na pokładzie. Nie brakowało tu wpadek, gdy na jaw wychodziło, że tweety były wysyłane z iPhone’a.
Oczywiście gala rozdania Oscarów to idealny moment, aby pokazać tam swój produkt. Samsung musiał zapewne przeznaczyć na niemałą kwotę, aby prowadząca ceremonię, Ellen DeGeneres, pojawiła się na scenie z Galaxy Note. Także jedno z najpopularniejszych zdjęć, opublikowanych przez nią na Twitterze, zostało zrobione właśnie za pomocą tego urządzenia – co pewnie również było elementem kampanii reklamowej.
[youtube id=”rhvaAEcRz-Q”]
If only Bradley's arm was longer. Best photo ever. #oscars pic.twitter.com/C9U5NOtGap
— Ellen DeGeneres (@TheEllenShow) March 3, 2014
DeGeneres porzuciła jednak Samsunga, gdy tylko znalazła się za kulisami i wróciła do iPhone’a – co możemy sprawdzić, patrząc skąd były wysyłane pozostałe tweety i zdjęcia.
Moim zdaniem takie działania Samsunga są trochę śmieszne. Tak jak wspominałem wcześniej, już nie raz zdarzały się tutaj wpadki i firma powinna chyba do tego typu działać reklamowych szukać osób, które na co dzień używają ich urządzeń i są do nich w pełni przekonane. Chociaż… może po prostu takich nie ma?
[source name=”Cult of Mac” url=http://www.cultofmac.com/268452/oscars-host-ellen-degeneres-ditched-galaxy-note-iphone-backstage/]
