Jak na Apple przystało, kolejna świetna reklamówka z serii „If it’s not an iPhone, it’s not an iPhone” ujrzała światło dzienne, promując tym razem świetną usługę Apple Pay.
Reklama promująca wspaniałe funkcje w naszych iPhone’ach, wywiera na mnie piorunujący efekt kiedy lektor na zakończenie wymawia słynne już zdanie: „If it’s not an iPhone, it’s not an iPhone” (jeśli to nie jest iPhone, to nie jest iPhone). Seria ta z punktu marketingowego stoi na bardzo wysokim poziomie, a jej przekaz interpretuję w następujący sposób: jeżeli nie posiadasz iPhone’a, to nie masz nic. iPhone jest wyjątkowy, jedyny w swoim rodzaju.
Reklama zachwala nową usługę Apple pay, tłumacząc, że korzystanie z tej usługi jest bezpieczniejsze, szybsze i prostsze aniżeli korzystanie z tradycyjnych metod płatności kartą. Płatności Apple działają m. in. w McDonald’s, Subway, Nike czy Apple Retail Store.
„Apple Pay jest szybszym, łatwiejszym i bezpieczniejszym sposobem płacenia za rzeczy których potrzebujesz w ponad 1 milionie sklepów. To jest Twój portfel bez części portfela”.
[youtube id=58gAy85dwf0]
Niestety usługa ta nie jest dostępna jeszcze w Polsce. Istnieją metody (których nie polecam) pozwalające na dokonywanie płatności przy użyciu Apple Pay w Polsce. Więcej reklam z tej serii znajdziecie tutaj.