Dokładnie tak! T-Mobile wkrótce udostępni nową aplikację do zarządzania swoim kontem.
Dzięki uprzejmości i szybkiej reakcji przedstawicieli T-Mobile na mój artykuł krytykujący obecną (jeszcze) aplikację MiBOA – Drogi T-Mobile’u, na gwiazdkę poproszę nową aplikację!, zostałem (wg zapewnień osoby, z którą rozmawiałem) pierwszą osobą w Polsce (nie licząc zapewnie zespołu informatyków), której dane jest przetestować przedpremierową wersję aplikacji na urządzenia z systemem iOS.
Pamiętacie jak wcześniej wszystko krytykowałem? Tutaj już nie muszę, bowiem, wszystko to co wcześniej było złe, teraz jest znacznie lepsze, chociaż do perfekcji trochę brakuje, to muszę pochwalić osoby odpowiedzialne za nową aplikację.
Nareszcie aplikacja się nie wysypuje, interfejs jest nowoczesny i przystosowany do designu iOS 9. Nawet róż jest ładniejszy niż w poprzedniku, nie wspominając o ikonie aplikacji, która teraz jest bardzo ładna i przyjemna. Przy pierwszym uruchomieniu aplikacji trzeba wpisać dobrze znany kod, który dostaniemy sms-em, na szczęście jest to tylko jednorazowy kod, i nigdy więcej nie musimy ich wpisywać, więc duży plus.
Mimo tego, że wersja, którą testuję to jeszcze beta, działa znacznie lepiej niż MiBOA. Teraz aplikacja nosi nazwę: Mój T-Mobile (nazwa też na plus, w MiBOA nikt nie wiedział o co chodzi). Rozmiar aplikacji zwiększył się z 12 MB do 50 MB.
W skrócie – aplikacja działa! Nie zdarzyło mi się aby wystąpił błąd podczas ładowania czegokolwiek. Dlatego skupię się bardziej na wyglądzie aplikacji, a jest o czym opowiadać.
Ekran główny zawiera podstawowe informacje, takie jak: Płatności, Bieżące koszty, czy ilość wykorzystanego transferu – kolejny plus. Gestem przesunięcia palca od krawędzi ekranu od lewej do prawej wysuwa się menu kontekstowe, czyli lista z dostępnymi wszystkimi możliwościami jakie oferuje aplikacja, a jest ich naprawdę sporo. Możemy przedłużyć umowę, sprawdzić bieżące koszty, czy nawet sprawdzić ile dni zostało do końca umowy! Doładować kartę, poczytać o nowościach technologicznych (T-Mobile Trendy, co pewnie zachęci klientów do częstszego korzystania z aplikacji) czy sprawdzić listę podstawowych numerów kontaktowych z T-Mobile.
Jest znacznie lepiej, w porównaniu do poprzednika to niebo a ziemia, jednakże dla mnie nie jest jeszcze perfekcyjnie. Mam wiele pomysłów, którymi mógłbym się przyczynić do znacznego ulepszenia aplikacji, dlatego będę się komunikował z T-Mobile celem jakiejkolwiek współpracy. Jestem ciekawy, czy znajdą się osoby, które wysłuchają moich pomysłów. Na pewno poinformuję Was, kiedy coś takiego będzie miało miejsce.
Dziękuję za miły i równie zaskakujący prezent w postaci nowej aplikacji 🙂
