Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią, pakiet Office dla iPada doczekał się pierwszej ważnej aktualizacji.
Podstawową funkcjonalnością, która została dodana, a na której brak narzekało sporo użytkowników, to drukowanie, które w tego typu aplikacjach jest obowiązkowe. Teraz dokumenty z Worda, arkusze kalkulacyjne z Excela i prezentacje z PowerPoint można wydrukować na drukarkach zgodnych z AirPrint. Możemy oczywiście wybrać, które strony/slajdy chcemy wydrukować, a w przypadku Excela, czy ma to być wybrany zakres, pojedynczy arkusz, czy cały dokument.
Oprócz tego, poszczególne aplikacje uzyskały kilka innych, drobniejszych poprawek. Np. PowerPoint otrzymał obsługę SmartGuides, które pomogą w równym umieszczaniu elementów slajdów, a Excel posiada teraz funkcję AutoFit dającą możliwość ustawienia szerokości i wysokości kilku wierszy i kolumn na raz.
Wszystkie aplikacje dostępne są w App Store za darmo, aczkolwiek aby w pełni z nich korzystać (tworząc i edytując dokumenty) konieczne jest wykupienie usługi Office 365.
[appstore id=586447913]
[appstore id=586683407]
[appstore id=586449534]
[appstore id=478105721]