Według badań przeprowadzonych w Ameryce Północnej, grupa konsumentów, która nosi się z zamiarem zakupu iPhone’a 6 jest znacznie większa, niż było to w przypadku iPhone’a 5 i iPhone’a 5s.
We wszystkich przypadkach badano plany konsumentów w marcu, czyli na kilka miesięcy przed tym, kiedy Apple oficjalnie ogłosiło swój nowy produkt.
Jest to najwyższy poziom zapotrzebowania na niezapowiedziane urządzenie Apple w ankiecie ChangeWave – silniejsze niż widzieliśmy w poprzednich latach dla iPhone’a 5s i iPhone’a 5 przed ich zapowiedzeniem – powiedział Andy Golub z 451 Research. Spekulacje dotyczące większego ekranu w iPhone’ie wyraźnie trafiają w gusta konsumentów.
Podczas ankiety, konsumentom przedstawiono założenia, że iPhone 6 będzie miał większy ekran, szybszy procesor i będzie kosztował (w przypadku 2-letniej umowy) 199 dolarów, 299 dolarów lub 399 dolarów, odpowiednio za modele 16 GB, 32 GB i 64 GB.
W sumie 40 procent konsumentów (z 4109 ankietowanych) wyraziło chęć zakupu iPhone’a 6. W latach ubiegłych iPhone 5 osiągnął wynik 33 procent, a iPhone 5s 26 procent.
Wydaje mi się, że iPhone 6, wydany w dwóch rozmiarach, faktycznie może trafić w gusta naprawdę dużej liczby osób. Jeśli zostaną wprowadzone pewne zmiany konstrukcyjne, to model 4,7″ nie powinien do siebie zrazić zwolenników mniejszych ekranów, a 5,5″ powinien stać się dobrą konkurencją do urządzeń Samsunga.
[source url=http://9to5mac.com/2014/04/10/more-north-american-consumers-than-ever-planning-to-buy-the-iphone-6-says-survey/ name=9to5mac]
